fredag 2 oktober 2009

Annas snacks shop

Min väninna Anna driver sedan 1 år tillbaka en snack shop på en
Internationell skola i Bangkok. Någon gång då och då brukar jag
hoppa in och hjälpa henne...det blir min kontakt med arbetslivet så
att säga. Sen kan jag med gott samvete ta en tripp på tjejernas
"after work" vilka jag annars inte skulle platsa på.

Här finns det mesta som kan fresta ungdomarna, även om
inte allt är supernyttigt så är det ändå mycket bättre än
vad som är vanligt i skolorna snack barer här i Thailand.
Elever, lärare och föräldrar är trogna besökare.....många
hoppar över frukosten hemma och tar hellre en av Annas
nyttiga mackor och en cafe late på skolan.



idag är det ju fredag så då måste det ju vara lite extra...som cornflakes kakorna ... såna
som mamma gjorde när jag var barn.........mmmums

1 kommentar:

  1. texten låg under bilden...ända till jag publicerar den, vad gör jag för fel???

    SvaraRadera