söndag 28 februari 2010

.....ner som en pannkaka

Sååå snopet....Tre Kronorna redan utslagna!!! Usch och fy och fan.....jag som åkt dit för att se dom ta ett guld. Men med facit i hand och alla skriverier före OS så
kunde jag kanske räknat ut att det skulle gå åt pipsvängen.

Jag är i alla fall glad att jag fick tillfälle att se Vancover mitt i OS-yran...träffa hockeyvänner och även se några andra svenska medaljer.


Nu är jag tillbaka i Bangkok och jag ser fram emot att följa upp hur Fooms första tid i skolan har gått.





OS elden...eller en av flera....mäktigt





Cissi och jag hyrde cyklar och trampade runt i Vancover och njöt av vårvädret i den
otrolig fina staden. .




Härlig stämning vid OS elden.

1 kommentar:

  1. kul att du haft kul,johan kan vara stolt av att ha en mamma som flyger över hela jordklotet för att stötta honom.är hos mimsan,varit duktiga, ätit kycklingsallad.kram nina marie hälsar

    SvaraRadera