fredag 21 januari 2011

Pink Silk

Missförstånd är inget ovanligt att det blir, när jag pratar thai med någon. I morse halv 6 gick jag här fram och tillbaka och väntade på att Moew skulle dyka upp med en leverans galgar...men ingen kom....förrän halv 6 i kväll!!
Typiskt mig! Men ingen skada skedd....nu är galgarna buntade i set och inpackade för att levereras i morgon. Jag bjöd hem Anna på ett glas vin men berättade inte att det fanns en baktanke.....hänga på tags och rosetter.

Moew fick med sig vår gamla dator så gissa om hon var nöjd? Funderar på hur många fasta datorer som bara står till ingen nytta hemma hos folk....nu för tiden verkar det som varenda person har åtminstone en laptop, en iphone och ipad. Så jag funderar på att förmedla datorer från de rika till de fattiga....hör av er om ni vill donera.
Bättre att ge bort något som bara står och samlar damm




Idag har jag besökt Marisa affären igen. Med mig hade jag några galgar som Ay och jag knåpat ihop av resttygerna vi fått från affären.....vilken känsla det är att få hålla på med sidentyger. Tyvärr var tiden lite kort eftersom vi inte hade något tyg förrän i onsdagskväll så det blev bara en modell eller 2 för en är lite lurvigare. Ploy har också fått med sig tyger nu ska också göra några förslag.....galgarna fick bra betyg och vi kommer att tillverka galgar i sidentyger framöver. På måndag ska Ploy få sina efterlängtade tänder....det ser vi fram emot.

5 kommentarer:

  1. Hallå! För ett glas hänger jag gärna på tags och knyter rosetter, när jag kommer dit jag längtar så! Men någon dator kommer inte med.. jag tillhör de uråldriga, som varken har...Och inte har jag vett att sakna det heller.
    Håller tummarna riktigt, riktigt hårt för att Ploy ska få det bra med tänder i munnen! Ser så mycket franm emot att hon vågar le! Och.. kan hon tugga, och du har tid med oss, så får det bli en lunch eller middag!
    Stort, stort grattis till dig och tjejerna OCH Marisa! Jag har varit i hennes eleganta butik och atelje och kan lätt se hur extra elegant de urläckra festkreationerna nu kan exponeras!

    SvaraRadera
  2. Hur kan jag köpa galgar? Gudrun i Eksjö

    SvaraRadera
  3. Å,så fina! Det kommer att bli succé!

    SvaraRadera
  4. Oj så fina galgarna blir=))
    När jag kommer nästa gång kan Ploy och jag skratta ihop;=)
    Gudrun får gärna höra av sig om hon vill köpa galgar...du får förmedla telefonnummer om hon vill...
    Kramar i massor kusinen=))

    SvaraRadera
  5. Gudrun, du kan få tag på galgar både hos Malin i Mellby-Eksjö 0381-91191 och hos Nina 0383-60954 i Landsbro.

    SvaraRadera