torsdag 6 oktober 2011

lite annat....

bloggen ska ju handla lite om allt möjligt skrev jag ju när jag startade. Nu känner jag att fokus legat mest på mina projekt i slummen. Så därför blir det lite hopplock från annat jag hittat på under denna och förra veckan.



Tok-hönor....förra torsdagen tog några av SWEOR i Bangkok en sväng till Kosan Road. Regnet gjorde att vi fastnade på resturanger och pubar men det är ju också trevligt.
Shopping blev det inget med....men det var nära att det blev varsin ny vintermössa för Eva och mej!!




Yvonne och hennes smycken "Soi 18" har jag berättat om tidigare här på bloggen.
I början av veckan var vi några tjejer som träffades för att titta på hennes nya
collection av smycken..."kritisk granskning" skulle det vara, men vi gillade ALLT!





Idag var vi 11 svenskor som besökte Anns fina showroom bakom Emorium där hon säljer Finesta kläder i linne i enkla tidslösa modeller. Eva provar en av höstens nya modeller.






Yvonne hittade en linnekjol

som passade perfect till halsbandet hon gjort....så den var hon ju tvungen att köpa ;)




Anna och Ann....den sistnämda är ägarinna och designer för Fiestra
diskuterar modeller och färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar