tisdag 27 mars 2012

men vad nu då?

Taxichauffören undrade nog vad det var för tokig människa han hade i baksätet, när jag började stojja om att stanna och ta bild. Men det hör ju inte till vanligheten att man möter ett Red Wing fan i Bangkok och definitivt inte i kvarteren nere i slummen!!!
Barfotakillen blev lite fundersam när jag drog upp kameran och ville ta bild och inte nöjde mig med att snällt ställde upp sig utan också tjatade tills han vände ryggen till så jag fick ännu en bild! Inte för att jag tror att han vet vad NHL-hockey är, men stolt var han över sin fina tröja....och jag måste säga att han har väldigt god smak :) Go Red Wings!!!

5 kommentarer:

  1. Stor och liten grabb kommer att snacka om knepiga "tanten" med alla de möter idag...
    JÄTTEKUL! Och världen är liten och det här mötet var stort!

    SvaraRadera
  2. Så fin! Han kanske fattar så småningom - vem vet..........

    SvaraRadera
  3. Hallå! Har du själv sett hur bra bilderna är?? Dessutom färgstämda i rött och vitt. Rött parasoll, röda och vita gallerpinnar, röd pirra... Har inte de röda vingarna en supporterklubb i 70rai-grabbens ålder. Eller.. har jag drömt det?

    SvaraRadera
  4. Du är ju rena pressfotografen, snyggt!!!

    SvaraRadera
  5. Kan inte låta bli att skriva igen, för jag höll just ett knallrött/vitt galgset i handen! Det hade passat perfekt svajande på gallret...

    SvaraRadera