lördag 29 september 2012

H & M i Bangkok

Så har nu öppnats ännu en stor svensk klassiker i Bangkok inom loppet av 1 år. IKEA firar ju snart 1 års jubileum....och idag slog Hennes och Mauritz upp dörrarna till sin jätteshop i Siam Paragon. Av ren nyfikenhet tog jag mig en sväng dit men planerade inte ens att komma in eftersom jag hört att det skulle vara långa köer. Jodå, kö var det...kändes ungefär som immigrationskön på Suvanaphumi, minst 200 m lång men tempot var högre än på flygplatsen så jag kom snabbt in. Jag måste säga att jag blev väldigt imponerad av alla de som jobbade och höll efter så kläder hamnade på rätt plats igen. Efter förra helgens besök på H&M i Hongkong hade mitt intresse för H&M dalat till en bottenplacering....fy tusan vilken stökig affär. Grattis H&M Bangkok....fortsätt så här.


På skytrainet vimlade det av folk med som premiärhandlat, kön ringlade sig runt halva varuhuset, Bangkok finns nu också med bland alla de städer värden om som nu stoltserar med ett H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar