torsdag 20 maj 2010

Sorgens dag

En ny dag i Bangkok ....fåglarna kvittrar och solen skiner. Vore det inte för den obehagliga rökdoften som slår mot mig när jag öppnar balkongdörrarna så skulle man kunnat inbilla sig att allt annat bara var en ond dröm.....

Men det är allvar....ingen dröm. Hur kunde det få gå så här långt???

Varför, varför, varför??
Jag gråter för Thailand och dess folk dag ......en sorgens dag!


Ensam kvinna med en övertygelse så stark...... tron på det goda!!

Malee har ett bildspel på sin blogg somsäger mer än 1000 ord.....se den !

Susannas journalistvän J.....berättar om sin arbetsdag...läs den!

4 kommentarer:

  1. Det är FÖR mycket att ta in... :-(

    Pratade du i radio i morse? Det var jag som skickade P1 till dig ;-)

    SvaraRadera
  2. din rackare....jag skickade det vidare, för feg att göra bort mig. tack ändå

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du & din familj är OK!!
    Hugs, Helene

    SvaraRadera
  4. Fegis...;=) vi satt ju och väntade hela morgonen vid radion..;=)
    Kramar...

    SvaraRadera