lördag 9 oktober 2010

sport morsa





Jag har varit väldigt bortskämd med att ha en man som gärna tar hand om sonen och hans
helgaktiviter....skateboarding och wakeboarding. Då har jag passat på att greja med det som
inte blivit gjort under veckan. Men nu är Stefan i Kina och sonen och jag här, eller som idag.....
vid Lake Taco. Som är en fantastisk plats, härlig frisk luft, tyst och skönt. Kul att sitta och kolla på alla djärva åkare....sonen inkluderad. Fast 8 timmar är i längsta laget.....även för en sport intresserad morsa som jag.
Jag har hunnit med att läsa en halv bok och att pyssla med etiketter till galgarna. Troligen mer än vad jag gjort om jag varit hemma.


På tal om sportmorsa....dagen kunde inte börjat bättre.....NHL hockeyn är tillbaka.




Detroit Red Wings-Anaheim Ducks 4-0 och sonen gjorde säsongens första mål.....det känns bra att veta att det är 81 matcher kvar i grundserien....och sen blir det slutspel ;)
Kanske dax att bjuda in Bjurman igen, bland bloggar jag följer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar