lördag 19 februari 2011

24 timmars visit

Tre och ett halvt år bodde Lolos och min familj i samma trappuppgång på en soi i Bangkok.....och det har satt sina spår. Då levde vi som en stor familj, skrattade, tröstade och firade tillsammans. Ibland dök vi upp hos varandra i bara morgonrocken och tog en fika eller ett glas vin för att sen bara tassa hem till sig igen. Att leva expatlife har sina för och nackdelar. Även om fördelarna uppväger för det mesta så hatar jag alla farväl man ska ta till goda vänner. Så bestämmer att man ska fortsätta att traffas men ofta blir det bara några gånger och sen har var och en sitt. De vänner jag har kvar är jag otroligt glad för och med dom känns det som att vi kommer att ha kontakt så länge vi lever och orkar.




Just nu är Lolo här på en blixtvisit....bättre än inget!! Så kvällen blir fullspäckad med alla ställen som ska återupplevas....och allt som ska berättas så jag siktar på en lååång och rolig natt i natt.

1 kommentar:

  1. Åh, vad härligt det låter! Hoppas ni fick en riktigt rolig natt och hann med att uppdatera...............

    SvaraRadera