onsdag 16 februari 2011

Syrra på besök





Solnedgång på Koh Samet....Lotta, Olivia och Rebecca

Nu har syrran och jag spenderat 2 veckor tillsammans det är nog ungefär lika många timmar som vi tidigare umgåtts sen vi flyttade hemifrån, i vår ungdom. Det har varit mysiga dagar, jag är glad att de äntligen blev av. Det är inte förrän man har haft besök av släkt och vänner som man kan prata och de förstår om hur man har det här borta. Innan dess blir allt bara en egen ihoptänkt verklighet.

Vi har hunnit med mycket, men ändå inte stressat ihjäl oss. Lagom dos av sol och bad, shopping, resturangbesök och sevärdheter. Lyckades t o m vara med om hästhoppningstävlingar vilket inte ens jag gjort här i Thailand tidigare.

2 kommentarer:

  1. Hej, nu är vi hemma i kylan igen. Allt har gått bra, och vi är jättetacksamma för att vi har fått komma. Det är ett minne för livet. Hälsa Stefan och tacka så mycket!
    Nu ska vi återgå till vardagen här hemma igen.
    Ha det bra! hälsa Hugo.
    Kram Lotta, Rebecca och Olivia

    SvaraRadera
  2. Ta vara på varandra...tiden kommer inte igen! Idag saknar jag min egen syster mer än någonsin..glöm inte att säga att ni älskar varandra.Kramar till er alla.

    SvaraRadera