lördag 19 mars 2011

alltid en början...


Lika glad som denna tjej var jag också när jag lyckades hålla mig fast på min kneeboard idag. Jag var ju lite kaxig för 2 veckor sedan då jag skrev att jag ska testa att åka wakeboard. Så idag har jag gjort premiärturen fast som sagt bara sittande på en sån här bräda. Jag måste erkänna att jag inte klarade hela rundan, man åker nämligen runt i en fyrkant i en kabelbana....samma konstruktion som en enkel skidlift.
Men även om jag inte kom runt hela varvet så är jag ändå ganska stolt...klarade iallafall hela långsidan de flesta gånger och halva första kurvan ;) Något öm i kroppen men fortfarande med siktet helt inställt på att...jag ska lära mig att åka wakeboard!!!

3 kommentarer:

  1. Kikar förbi och önskar dig en härlig lördag och lycka till med wakeboarden. :) Jag ska gå ut till massor av snö och en härlig sol. Ha det gott.:)

    SvaraRadera
  2. Har precis hittat hit och "vandrat runt lite" - kul och spännande, kommer säkert tillbaka /Marina

    SvaraRadera
  3. Imponerande! Säg till nästa gång ni ska dit så kan vi följa med och fotografera :) Kram!

    SvaraRadera