söndag 6 mars 2011

taco, taco

Taco har det blivit både lördag och söndag. I lördags åt vi dem och idag har Hugo susat fram på sin wakeboard på Lake Taco.




Igår kväll fick jag nästan tvinga med mig Hugo till los Cobos, en mexicansk restaurang på Sukhumvit soi 14. Hugo gillar myskvällar hemma i tv-soffan och ville inte gå ut....men jag kände mig lappsjuk och ville ut. Los Cobos valde jag inte för varken maten eller drickat utan helt enkelt för att vi skulle kunna ta med oss Lukas. Och det gick alldeles utmärkt...ingen klagade på att vi hade hund med oss. (vi får inte får ha hund här var vi bor, så är jag säker på att han ska skälla om jag lämnar honom)...så därför får det bli resturanger där man kan sitta ute och kan smyga med sig en liten tax i väskan.
Maten var helt ok....och så var också margeritan.




Söndagen har vi tillbringat ute i Bangna vid Lake Taco....där trivs vi bra både hunden och vi. 6 timmars wakeboard åkning blev det för Hugo idag. Jag börjar faktiskt fundera på att pröva på det jag också....fick en kick idag när jag såg en "kille" på 70år åka som om han aldrig gjort annat!!

Känns faktiskt lite trist att bara sitta och titta på.....prova ska jag göra iallafall!!

3 kommentarer:

  1. Det tycker jag verkligen att du skall prova, jag är säker på att du skulle gilla läget! Kram S

    SvaraRadera
  2. Blir lite lätt avundssjuk på att kunna sitta ute och äta, här är det ännu vinter (tyvärr).
    Klart att du måste testa, du har ju sett hur det ska gå till länge nu;=)
    Kramar...=)

    SvaraRadera
  3. Vem fotar när tuffa mamman prövar?

    SvaraRadera