söndag 9 september 2012

Bubbel....

Man får så mycket bra tips genom att följa andras bloggar....en som oftast har koll på läget är Jan Kjällman som driver bloggen Bara i Bankan. Den här gången var det The Muse Hotel som introducerar en ny champange till ett specialpris....å då är klart att en smålänning nappar.


    utsikten från 25 våningen  var mäktig


gissa om vi blev snopna när vi serverades den allra första flaskan.....det firades med att Johan(svensken som vi tidigare hittat på Nest som och jobbar nu här) ....slog av champangekorken med sabel!

Fina bubblor i trevlig miljö....



vännen Cilla njöt....

5 kommentarer:

  1. Det där såg allt väldigt trevligt ut..........

    SvaraRadera
  2. Att sabrera Champagnen är väldigt flott, det gjorde alltid min far!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj då....det lät fint, sabrera....det var ju så jag skulle skrivit!!

      Radera
  3. Vacker sabel är mina tjejer uppvuxna med. Den stod i pappans garderob. Att champagnen SABRERADES har jag inget som helst minne av.. Tack Susanna!: Ett nytt ord också för mig.
    Och Cilla, så snygg!!!

    SvaraRadera