söndag 3 februari 2013

Noi Foom ska opereras

Världes coolaste kille...Noi Foom är alltid lika glad när jag träffar honom. Igår tog jag med Mimmi och Wilma mina nyanlända "hjälpredor" på en liten "hemma hos" runda. Tjejerna är här för att göra ett projektarbete. Eftersom det var lördag så visste jag att Foom skulle vara hemma...han hörde mig redan innan jag kom in i huset. Han var så ivrig att berätta om vad som skulle hända nu denna kommande vecka. På onsdag ska läggas in på sjukhus och operera ett eller båda sina ben uppe vid ljumskarna....vad de ska göra kunde jag inte riktigt förstå men som det är nu kan han inte räta ut sina ben så det är troligen det som nu ska fixas...Foom är överlycklig både över att komma till sjukhuset och så tror han förstås att han ska bli lite bättre.
Ps....jag tror Wilma och Mimmi är iväg och köper en liten ipad thaistyle... som de ska ge honom som uppmuntran....för kanske inte är lika sprudlade glad precis efter operationen.

4 kommentarer:

  1. Vad bra - klart att killen ska ha en ipad!

    SvaraRadera
  2. Nja, I-pad blir det ingen men det finns andra små maskiner som bara kostar en bråkdel av vad en riktig padda kostar....
    Annika

    SvaraRadera
  3. Hoppas, hoppas att busungen Fooms operation lyckas!

    SvaraRadera
  4. Enligt Mimmi Maräng så är operationen iinte så svår....men konvalescenten desto värre! Men jag tror Foom fixar det på ett bra sätt.

    SvaraRadera