tisdag 12 oktober 2010

när något oväntat händer

I kväll har jag varit på en minnestund för en väninna som gått bort. Det kändes skönt att vi som kände henne här i Bangkok fick tillfälle att träffas och prata och minnas. Det blev en ljus stund där vi fick svar på många av våra funderingar......men jag känner att jag skulle vilja veta mer om döden.....denna sista fas av livet. Är det verkligen bara slut den dag man dör eller finns det en fortsättning?

tidigare idag har jag hunnit med ett tufft yoga pass.... och ännu en tur till China town. Det sista var inte så smart ide eftersom Vegeteriska festivalen fortfarande pågår. Oj, vad trång och hett
men jag storhandlade......500 galgar.....70m tyg......sidenband och annat. Beställningarna
trillar in så det gäller att se till att tjejerna har material till Galgarna.

Vi får mycket beröm för Mimmi Marängs fina loggo...."HÄNG PÅ"

2 kommentarer:

  1. tänker på dej vännen..

    ibland stannar man upp och funderar lite extra.sorg och döden leder ju ofta tankarna till hur det är "på andra sidan"..vi får se..

    varma kramar från mimsan

    SvaraRadera
  2. Detta sorgliga måste gå till historien som sämsta på länge/Kram S

    SvaraRadera