måndag 6 december 2010

ny färg...


...har det blivit på lyxgalgen. Numera finns den i 2 olika färgställningar latté eller vit. Har svårt att välja vilken jag gillar mest, beror nog på vad som ska hängas upp på den.



Nu har vi bråda tider i galgverkstaden, det är många beställningar som ska levereras före jul. Ay, tjejen som hittills varit den enda som fått förtroendet att göra "lyxmodellen" hinner inte med att få klart alla beställningarna. Så idag åkte jag sonika hem till Ploy, frågede henne om hon var intresserad av att lära sig göra dessa galgar. Hon ville gärna och jag vet att hon lätt kan lära sig. Eftersom jag inte kan förklara eller visa så tog jag helt enkelt med mig Ploy i bilen och vi åkte hem till Ay som bor i en annan del av Bangkok. Och fast vi dök upp helt oanmälda så var det inga problem för Ay att direkt sätta igång att visa och förklara för Ploy hur hon ska göra. Nu ska det bli spännande att se resultatet.

3 kommentarer:

  1. Åhh så fina!!!
    Jag vill ha latte direkt;=) kan inte sälja dem vill ha alla själv=))

    Kram o tack för allt sötnos!!

    SvaraRadera
  2. Heja tomten, som satsar på galgar i paketen i år! Att det är Ploy, som hjälper dig i verksta´n gör det extra roligt.

    SvaraRadera
  3. Så snygga! Det får bli väggen - inte garderoben!

    SvaraRadera