lördag 19 november 2011

Här är mitt kylskåp

Tjejerna som skulle komma hem till mig för att packa galgar, fick sig nog en liten överraskning då de möttes av en skylt på dörren , där det stod: ikväll blir det  " Här är ditt kylskåp"....det är ni som är kockarna!!!
Jag har sett några av de nya avsnitten av "Här är ditt kylskåp" och tycker det är ett kul sätt att laga mat på.
När kocken besökte Carola så kollade jag lite extra tänkte jag skulle få se vilken färg hon har på sina galgar...vet nämligen att hon köpte 2 set Häng På galgar i Båstad i somras....tyvärr såg jag inte till dom så de hänger nog i hennes sovrum  :)

Elouice och Moa fick ta första passet i köket(det visade sig att det blev det enda ) Medan Daniela och jag buntade galgar och diskuterade färgsammansättningar. Innan kvällen var slut hade vi nog fått ihop över 100 set. En del av dom tog E&D med sig för att försöka sprida Hälg På projektet på Koh Lanta.....spännande



     alla åt med god aptit så det blev inte mycket kvar
bortsett från bulguren,
som nog kommer att räcka minst en vecka!!

Förrätten, Totillas bröd med västerbottenostfyllning och
goacamole, supergod.....
Varmrätten var en bulgurs, kött och fetaostsalld....helt godkänt det också.
  

den ser kanske inte så mycket ut för världen.....men ack vad
skenet bedrar, tror aldrig jag ätit en godare
cheescake.....oreokexbotten , testa det!



1 kommentar:

  1. Det ser onekligen väldigt gott ut! Lycka till på Koh Lanta!

    SvaraRadera