tisdag 21 augusti 2012

Saknad....eller?

Nu kunde jag inte hålla mig längre utan lovade att komma och säga hej nere hos tjejerna i slummen. Moew har ringt så gott som varje dag sedan jag landade och undrat när jag skulle komma. Så idag när IM erbjöd skjuts och assistans så kändes det som det var dax...


På BCM blev vi glatt mottagna och Nän sa att de saknat mig såå mycket....men Moew flikade snabbt in att det var mer galgarna de saknat!!! Där fick jag...
Lillstumpan var i fall glad men det var väl för att hon fyllde 7 mån idag....


Sedan jag kom hit har jag bara fått mer och mer krämpor.....ont i stort sett överallt utom i foten. Så idag rök gipset av....så skönt att få slänga kryckorna och börja traska för egen maskin :) 

2 kommentarer:

  1. ja, nu har du fått massor av träning o muskler..... i överarmarna ialla fall !!
    Synd att ni missar den stora raggmunkarstekardagen idag, det kanske blir till jul istället..i Bangkok : )
    Kramar Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååååh....vad gott!!en av mina favoriträtter. Muskler....jo du, kanske det men isf håller de sig väl gömda under sommarens nypumpade bilring ;)

      Radera