fredag 5 november 2010

Ploys tänder

Jag träffade en förväntasfull Ploy idag....hade lovat att komma och fota hennes tomma gap innan Tandläkaren fixar hennes nya tänder. Tyvärr blev det ingen bild....batteriet var fortfarande tomt trots att jag har haft det på laddning!!!

Fast ett tomt gap eller så när som på 4 tänder är inte mycket att se....jag lovar en betydligt finare bild när nya tänder är på plats. Lördagmorgon kl 05 är det dax för första besöket!!! Spännade eller hur?




Ploy innan de ruttna gamla gaddarna började plockas ut....läs mer under "mina projekt" Tandvård.

Nu tar jag ledigt....drar mot Koh Samet några dagar:)

4 kommentarer:

  1. Njuuut på den härligate av öar! DET HAR DU MER ÄN VÄL FÖRTJÄNAT! Utan dig hade inte tjejerna i slummen fått någon inkomst, Ploy inga tänder att tugga med, Wasana och Fon hade bott i det sämsta av alla skjul, Foom hade inte fått skolgång och tillgång till läkare och sjukgymnast.......
    Ska bli mer än kul att se Ploy le! Minns henne väl med hårt spända käkar!
    Är det dags för ett bidrag till garnityret??????????
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tjenare!
    Kul o läsa dina bloggar....imorron sticker nina o jag ut på sista svampturen...med mackor o kaffetermos...inte lika lyxigt som du o fam mimmi har det på sagoön...men ändå.....ska bli trevligt ha det så gott o hälsa m m fam

    SvaraRadera
  3. Hoppas på en fin bild när hon har fått sina nya tänder! Det måste vara lycka!

    SvaraRadera
  4. Det blev till ett stuv som söstra säger...nu har vi varit på vårt koshamet....ca 20 min o vi är varma o goa...nu väntar spjällen i ugnen på oss ha det gott söstra hälsar oxå o till mimmi maräng

    SvaraRadera