fredag 7 januari 2011

ge och ta...

Så nu har jag återbetalat den dag jag förärades med under min inresa till Detroit.....gåvor och gengåvor, så är det hela livet. Nu är det redan fredag, och snart helg igen....onsdagen drogs som sagt som återbetalning. Denna fredag började redan klocka 03 så jag kommer att få mycket gjort idag känner jag. Har räknat lite debet och kredit i galgprojektet och samtidigt rabblat mantrat.....pappersarbete är kul, pappersarbete är kul.......det gäller att börja året på ett positivt sätt, ha, ha

Nu ska jag strax iväg och lämna första delbetalningen till Ploys tänder....håll alla tummar ni har, för att de snart ska vara på plats. Det är svårt att veta hur mycket man ska lägga sig i i vissa frågor. Jag trodde nog från början att tandläkaren skulle föreslå att göra något åt Ploys underbett.... jag har inte sagt något utan bara hoppas att det är något han också tänker fixa.
Viktigast är i alla fall att Ploy får tänder igen....hon har inte kunnat tugga utan mest levt på flytande den här tiden.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar