tisdag 20 december 2011

Ny artikel....

Om några timmar går planet som ska ta oss till vår juldestination...Detroit. Så nu har jag slagit in julklappar och letat upp lite vinterkläder och ger mig av för att möta vintern. Den senaste veckan har varit hektisk...och fast jag vid detta laget borde veta hur jobbigt det är att flytta så kan jag inte komma ihåg att det var sååå jobbigt. Det ska bli skönt att komma bort från alla ouppackade lådor ett tag...och bara njuta tillsammans med barn och barnbarn.

För några veckor sedan fick jag en förfrågan om jag var okej med att Inzpira....ett magasin i "kreativt frosseri" fick skriva om Häng På projektet....och så här blev det

                                              

5 kommentarer:

  1. Va?? står det om Häng på-projektet i Inzpira!!
    Jag bara älskar den tidningen!!Massor med inspiration och pyssel i min smak!!Tidningen är ny,men är redan min favorit!Så Grattis :)))

    Ha en mysig jul i Detroit och älsa till dem!

    kramelikram

    SvaraRadera
  2. Åh,så kul!Grattis!
    Ha en underbar jul med barn och barnbarn!

    SvaraRadera
  3. Önskar Dig en härlig jul!/Gudrun

    SvaraRadera
  4. En riktigt GOD Jul till dig och familjen och till alla som läser din fina blogg!! Julkramisar!!

    SvaraRadera