onsdag 14 mars 2012

Flyttlasset går....igen

Inte konstigt om flyttkillarna från Second Chance såg lite frågande ut när de kom till soi 8 i morse....De hade bilen lastad med möbler som jag tidigare fått och som sedan dess har stått i deras lokaler i väntan på att det skulle fixa sig med en lokal till Häng På projektet. Jag hade bett dem komma och hämta de grejer jag har haft staplade hemma hos mig och som jag länge planerat att ta till den lokal som vi länge letat efter....så här utanför lägenheten stod jag och Theresa bland massor av boxar och väskor plus ytterligare en del möbler.
Killarna hade trott att jag skulle ha möblena hemma hos mig....


Det var bara för killarna att plocka om det de hade på flaket så att resten också kunde rymmas....nema problema. Vi tryckte också in oss i bilen och så bar det av till Klong Toey "jet sip lay". Hang On Hangers nya adress!!!


När möbler, tyger och galgar var på plats så fick Theresa äran att själv bunta ihop de sista av de set som skulle ner i väskan som snart ska vidare till Stockholm.

1 kommentar:

  1. Trevligt över alla förväntningar! Grattis igen!

    SvaraRadera