tisdag 30 april 2013

smidigt sätt att blogga

.....idag har jag har bara länkat vidare till Götes 1+1blogginlägg när han besökte Hang on Hangers och Susannas F.A.B projekt i lördags. Jag hinner inte sitta här vid datorn och skriva så mycket idag. Om en stund ska jag träffa Moew i lokalen och vi ska försöka finna ett sätt att koda alla galgar så det ska bli enkelt att veta vad vi har i lager framöver då nya hemsidan är i gång på riktigt....kanske redan denna veckan.

Innan jag träffar Moew så måste jag köpa....en ram till registreringsbeviset och en brevlåda, som ska sättas upp utanför lokalen. Vi har redan ett brev på villovägar och det får inte bli fler....

Ha en bra Valborg .....här ska vi inte tända några brasor ikväll, det är tillräckligt hett som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar