torsdag 13 maj 2010

Jip gör websida....

Oj, oj fullt upp.....Jip kör med mig så det står härliga till.....fler foton behövs, vilka färger vill jag ha, länkar till? karta- vad ska finnas på den?

Idag har Jip för första gången sett lägenheterna live...... t o m bättre i verkligheten än på bild, så det är ju possitivt. Jag erbjöd henne att komma och provbo.....får väl se om hon vågar tacka ja.
Hon är inte den som precis tar för sig.




Efter besöket i lägenheterna åkte vi hem till Jips studio.....där håller hon på att fixa och trixa med det som snart ska bli en hemsida för mina studios......jag är faktiskt riktigt imponerad av det hon redan fått ihop.....spännande.

Vad ska jag döpa mitt lilla mini hotell till??? HITTA PÅ ETT BRA NAMN OCH VINN 3 nätter i någon av studiona. .....det får bli Tävling nr 1. svar till min mail jonasson.annika@gmail.com

väljer jag ditt namnförslag så vinner du.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar