fredag 22 oktober 2010

Uppe i ottan....

Redan klockan halv 8 i morse knackade jag på hemma hos Moew. Hon hade samlat in galgar som jag var ivrig att hämta upp....en stooor Göteborgsleverans är på gång.
Idag fick jag in ytterligare 300 färdiga galgar....och kvinnorna bara väntar på att jag ska lämna material till fler. Alla älskar detta projekt.....och vill helst
göra galgar på heltid.



Moew kånkar galgar i sin smala gränd.......det känns fantastiskt att ha henne
som ansvarig bland kvinnorna. Moew är enordningsmänniska i motsats till mig.
Vi kompleterar varandra bra;) med andra ord.

9 kommentarer:

  1. Det ska bli enormt roligt att få se galgarna och få respons från dem som får dem!!

    Och så drömmer jag...
    ...Tänk om alla Thailandsresenärer köpte ett set var!
    ... Tänk om alla flashiga hotell hängde dem i sina garderober och sålde set i receptionen...
    Tänk om alla "turistiga" restauranger och barer i Bangok och Thailand sålde eller gav bort.....

    SvaraRadera
  2. Heja på Doris....du är som jag redan sagt pr kvinnan nr 1. Jag har just levererat 26+9 set till din trevlige svärson....undrar hur han ska förklara det om han blir stoppad i tullen. Hoppas du och dina vänner vänner blir nöjda med Vintage+galgarna.
    kram

    SvaraRadera
  3. Idag må Du tro att det var halt på vägen till jobbet. Is slipper Du väl i alla fall.

    Hur bär jag mig åt för att köpa galgar.Vet Du om det kommer att finnas någon "leverantör" i närheten av Eksjö eller som kan skicka till mig. Min mail: ekehill@hotmail.se

    Följande tål att upprepas: Jag beundrar Din energi.
    Ha en trevlig helg

    SvaraRadera
  4. Annika! Antar att Du förstår att det var jag i förra meddelandet, trots att jag glömde underteckna med Gudrun

    SvaraRadera
  5. Härligt! Kan man köpa dem i Göteborg?

    SvaraRadera
  6. jag håller för fullt på att undersöka hur jag ska få galgarna till Sverige utan en allt för hög kostnad....skickade några paket igår...3 st 3 pack kostade nästan 700 baht!!! det kommer att gå några lådor med båtfrakt....så innan jull ska det finnas galgar till försäljning i både Eksjö o Göteborg....eller hur Malin, Doris och kanske Lotta???

    SvaraRadera
  7. .... visst! Har inget som helst emot att hålla litet lager i Göteborg!!! Tvärt om!!
    Till dig Marie-Ann, skickar jag snart ett mail!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Du har en otroligt energi Annika! Jag beställer galgar av dig, skrev det under ett annat inlägg också. Och solklart ska du ha en kalender :o)

    SvaraRadera
  9. Självklart ska jag sälja galgar!! Både i Eksjö och vetlanda och Mariannelund och ....lääängtar efter att få hit dem!!!

    SvaraRadera