söndag 11 januari 2015

Nyårslöfte...blogga mera

har ni gjort några nyårslöften? Inte jag heller först....men så pratade min man jag om vad vi tycker att den andre ska göra för att 2015 ska bli ett bra år....hans båda önskningar till mig för att han tror att jag kommer att må bra av det var :

1. fortsätt att yoga och gör det mer regelbundet. ( mitt humör bli jämnare och jag är mindre ilsken ...det har vi ju alla glädje av  :)

2. Börja blogga igen!  jag mår bra när jag vet att det jag berättar om faktiskt berör en och annan, och jag tänker på alla de människor jag har lärt känna genom min blogg. Fantastiska möten har det blivit. Jag har insett att man behöver inte skriva om stora världsproblem eller vara mode expert....det räcker med "det lilla"



 

Nu får vi se hur länge mina nyårslöften håller...men jag lovar att försöka i alla fall.

undrar vilka tips på löften jag gav min man .... ut och spring....börja golfa igen, meditera mera ;) haha...jo, det är faktiskt sant!

Häng med på vår Burmaresa....med början nästa inlägg!

10 kommentarer:

  1. Jag följer väldigt gärna med till Burma!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul...hoppas du får glädje av min resa.

      Radera
  2. Härligt Annika - det ser jag fram emot! Och du har så rätt - det räcker länge med "det lilla"....Fast Burma låter stort för mig förstås!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg att du numera också bloggar från Thailand ;) Ja Burma är stort....men jag går inte in så djupt...

      Radera
  3. Säker på att många gläds åt att du är tillbaka !!
    Hoppas du håller nyårslöftet : ))
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du fanns med I mina tankar när jag tog beslutet om att fortsätta....hoppas du får lite trevlig frukostläsning, kära svägerska

      Radera
  4. Annika, så trevligt, dina små inlägg om vad som händer dig och flickorna i slummen gör att vi förstår och vill vara med. Jag har saknat bloggen.
    Ps tack för senast.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack själva...alltid lika roligt med besökare som har hittat till en via bloggen och som känner igen nästan alla tjejerna innan de har mötts "live"

      Radera
  5. Välkommen tillbaka Annika! Kanonkul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack Doris...roligt att veta att man fortfarande har en liten skara av trogna läsare.

      Radera